Jump to content
Greyhairedpete

OMG, I joined another forum?

Recommended Posts

You guys are free to bring anything you like over from MT.... except the drama.

Oh, those days are gone now.

Not entirely. I can see evidence of life after death, a haunting you might call it. I can see things on the server that you can't, including the IP addresses of visitors to the site and their respective source domain names....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh, I have no doubt we have stalkers.

But we all know what's what. And as long as they can't run their yap it's all good.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Remember we are all adults, professional and need to take the higher road and not get sunk  into the quagmire muck of auto silliness.

 

Respect each other and make valid cases for your belief and reasoning on why we do what we do.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I used to post over at MT, looks like everyone bailed, so I decided to give this a shot.

My name is Pete, I'm a 51 yr old trailer salesman from Hillsborough, NJ, and I drive a 2014 red Focus hatchback with the Craptastic transmission.

Thank you

U seem familiar lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hello Greyhairedpete,  I'm thinking I should rename myself "baldheadedBurg"... Good to see you buddy!

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, The Burg said:

Hello Greyhairedpete,  I'm thinking I should rename myself "baldheadedBurg"... Good to see you buddy!

The Burg???

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Cmicasa the Great said:

The Burg???

Yessir!!  

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

I've been more active on this Farm today then I have on most forms in recent times. Then I see you decided to come aboard. And with that many other familiar names. I do believe that I have found myself a new home. For better or worse I am here now. In Drews case that is probably for Worse. But I can not take full credit for that, as I mentioned there are a lot of familiar names popping up all of a sudden. Drew will have his hands full now LOL.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Scout said:

I've been more active on this Farm today then I have on most forms in recent times. Then I see you decided to come aboard. And with that many other familiar names. I do believe that I have found myself a new home. For better or worse I am here now. In Drews case that is probably for Worse. But I can not take full credit for that, as I mentioned there are a lot of familiar names popping up all of a sudden. Drew will have his hands full now LOL.

Yeah whats going on? Did Alux close up shop?

Share this post


Link to post
Share on other sites

He's closing the Forum down but keeping the social media active.  In my opinion, they signed their own death warrant when they went to that boring format AND when they decided to try and neuter everybody.  CF basically become a sterile automotive library ("Sssshhhh!").  I have no problem trying to maintain decorum but you need to let personalities shine when all we have is a keyboard and a mouse.  Not letting you be you is a mistake.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, Cmicasa the Great said:

Yeah whats going on? Did Alux close up shop?

I've always been carfull about links for obvious reasons, but I suppose there is no harm now.

 

I made a short farewell post to CF about ten hours ago and there has really been no traffic since, and/or for a long time before. The forum died long ago with the format change IMO.  However the powers that be for whatever reason decided the direction they wanted to go didn't warrant the pleads of myself and others to go back to the working format.   

 

Anyhow, 

http://www.carfanaticsforum.com/topic/cf-is-shutting-down/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seems the Jersey Contingency is on the rise. For better or worse remains to be seen. ;)
Welcome GHP & others, from the Brunswicks NJ.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Scout said:

I've always been carfull about links for obvious reasons, but I suppose there is no harm now.

 

I made a short farewell post to CF about ten hours ago and there has really been no traffic since, and/or for a long time before. The forum died long ago with the format change IMO.  However the powers that be for whatever reason decided the direction they wanted to go didn't warrant the pleads of myself and others to go back to the working format.   

 

Anyhow, 

http://www.carfanaticsforum.com/topic/cf-is-shutting-down/

Yeah he had hit me up a few times over the last couple of years asking me to come thru.. But I just hated the format so much that I couldn't post. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Since I am just beginning to learn the format here, I am going to piggy back (or somewhat hijack, if you will) on GHP's intro thread and intro myself.

By the way, hey GHPete.... you ol' So&So!

Yes, this is lengnert.  I am new to C & G, as well.  I come from the once fertile lands of MT and CF along with many others on this thread, I see.

The 'Burg gave me the info on this place, so thanks to you good sir.  

It will take me a while to settle in, but it looks fairly cozy on the outset!

Share this post


Link to post
Share on other sites
48 minutes ago, lengnert said:

Since I am just beginning to learn the format here, I am going to piggy back (or somewhat hijack, if you will) on GHP's intro thread and intro myself.

By the way, hey GHPete.... you ol' So&So!

Yes, this is lengnert.  I am new to C & G, as well.  I come from the once fertile lands of MT and CF along with many others on this thread, I see.

The 'Burg gave me the info on this place, so thanks to you good sir.  

It will take me a while to settle in, but it looks fairly cozy on the outset!

What's Up Lengert! Now I gotta get El Kabong back in here.. altho I will leave Wings in limbo

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, Cmicasa the Great said:

What's Up Lengert! Now I gotta get El Kabong back in here.. altho I will leave Wings in limbo

Hahaha... ya' know, Casa.... same ol' same ol'

Good to have a place to come to after the CF funeral... even though it had been quiet over there for a while.  The fact that you are here means that maybe it's worth the time to be on here!

And I am reminded of the scene in "Field of Dreams" from your quote.... Wings would be the "Ty Cobb" that never gets invited to play ball again!!  LOL

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote

What's Up Lengert! Now I gotta get El Kabong back in here.. altho I will leave Wings in limbo

I thought he was already permabanned from here. :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minutes ago, Scout said:

I thought he was already permabanned from here. :blink:

The "Bonger" permabanned??????

Say it ain't so!

Share this post


Link to post
Share on other sites
44 minutes ago, lengnert said:

The "Bonger" permabanned??????

Say it ain't so!

I was actually referring to wings

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 hours ago, The Burg said:

Yessir!!  

Not Pittsburgh though?

2 hours ago, lengnert said:

The "Bonger" permabanned??????

Say it ain't so!

The only permaban went to wings who verbally attacked me and continues to do so via email from time to time.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Drew Dowdell said:

Not Pittsburgh though?

The only permaban went to wings who verbally attacked me and continues to do so via email from time to time.

Nutty as a fruit cake, since our MT Forum days.., but I like to think, Burg, El KBong, and I, especially,  helped make him that way^_^

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 hours ago, Cmicasa the Great said:

Nutty as a fruit cake, since our MT Forum days.., but I like to think, Burg, El KBong, and I, especially,  helped make him that way^_^

Well I failed to pull him back from the edge more than once, and as for you being able to push his buttons?  Hell brother, I think you had the schematics to his internal wiring :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, The Burg said:

Well I failed to pull him back from the edge more than once, and as for you being able to push his buttons?  Hell brother, I think you had the schematics to his internal wiring :lol:

I did what I could. What the hell happened to that fool All-About-Nothing BTW? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Cmicasa the Great said:

I did what I could. What the hell happened to that fool All-About-Nothing BTW? 

A very tragic Ridge Lining accident, I would imagine...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




About us

CheersandGears.com - Founded 2001

We ♥ Cars

Get in touch

Follow us

Recent tweets

facebook

×
×
  • Create New...