Jump to content
daishi48

Poor Cutlass

Recommended Posts

Try convincing these idiots that Tweny-six inch spokes are not the right choice. This guy needs to end his car customizing career. Jezus this is an absolute tragedy. I guess he messed up some '85 M/C too... I dont have the heart to click the link ofr the Monte. :(

Edited by Sixty8panther

Share this post


Link to post
Share on other sites

Try convincing these idiots that Tweny-six inch spokes are not the right choice. This guy needs to end his car customizing career. Jezus this is an absolute tragedy. I guess he messed up some '85 M/C too... I dont have the heart to click the link ofr the Monte. :(

Yeah, I coudn't bring myself to mention the Monte. I love those old g-body montes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

God I hate crap like this. It isn't uncommon either. I've seen many of these types of cars with lifts like that to fit huge rims. It's rediculous...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atrocious is an understatement. What a disgrace. Instead of "Phat Boy" across the grills, it should say "Reta" on one, and "rded" on the other.  :puke:

Post of the day right there! :lol:

RETA ----------RDED

Edited by Sixty8panther

Share this post


Link to post
Share on other sites

I dont care for any of these car with the outrageous wheels and lift kits on them. I never want that much attention. Im glad I live far enough away from any major city to avoid seeing crap like that.

Id rather have a car that looks like a piece of $h! with different colored body panels and mis matched wheels that runs and corners like a raped ape. All about the sleeper :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yup, a gray primer '81 Malibu coupe with a healthy 350, twin 3" pipes dumping just behind the rear tires, and a lowered stance, on Torquethrust wheels would be much cooler than these toylike tragedies.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atrocious is an understatement. What a disgrace. Instead of "Phat Boy" across the grills, it should say "Reta" on one, and "rded" on the other.  :puke:

Or 'DUMB' and 'PHUCK'.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I dont care for any of these car with the outrageous wheels and lift kits on them.  I never want that much attention.  Im glad I live far enough away from any major city to avoid seeing crap like that.

Well thankfully I never see them here in San Jose, but Oakland is an entirely different story...

Share this post


Link to post
Share on other sites

The sad thing is that there were 21 bids(OOOOOOOOHthat hurts). That means there are that many people with really bad taste in cars out there. :duh:  :duh:  :duh:  :duh:  :duh:

Nah, I would like to think it is someone smart that is bidding on this that wants to part the crap on it out and make a good G-body out of it.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apparently, this east coast highrider style is called a 'Donk'. The magazine 'Donk: Box and Bubble' is all about them...it's a wierd new subculture..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Your content will need to be approved by a moderator

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




About us

CheersandGears.com - Founded 2001

We  Cars

Get in touch

Follow us

Recent tweets

facebook

×